Thursday, November 22, 2007

Σχέδια

Λοιπόν, εάν πω πάλι πως ενώ άλλοι κάνουν σχέδια πού θα πάνε διακοπές τα Χριστούγεννα, εμείς σχεδιάζουμε πότε θα μας χειρουργήσουν και ακτινοβολήσουν, θα μου πείτε πως είμαι πεσμένος, γκρινιάρης και απαισιόδοξος και θα έχετε δίκιο και γι΄αυτό δεν σας το λέω!

Η επέμβαση θα γίνει πιθανότατα μετά τις γιορτές γιατί χτες είδαμε ότι πρέπει πρώτα να αλλάξουμε τα αντιεπιληπτικά μας φάρμακα (μας ρίχνουν τα αιμοπετάλια), πράγμα που παίρνει έναν μήνα, και ταυτόχρονα να τσεκάρουμε τακτικά την κατάστασή μας. Αυτά μας φέρνουν αρκετά κοντά στις γιορτές, οπότε λέμε, εάν δεν προκύψει κάτι επείγον, να μην έχουμε να τρέχουμε εντατικές χρονιάρες μέρες. Είναι εμφανές ότι τα δεδομένα μπορεί να αλλάζουν από την μια μέρα στην άλλη, αλλά το έχουμε συνηθίσει αυτό πια.

Σήμερα δείχνουμε με περηφάνεια τα τσιμπημένα μας χεράκια και δηλώνουμε ότι δεν μας πόνεσαν η Κατερίνα και η Σοφία που μας πήραν το αίμα (9 μπουκαλάκια) γιατί αν μας πόναγαν θα τις μαλώναμε και θα παίρναμε και το σφυρί μας και να! Κι ας κλαίγαμε 20 λεπτά συνέχεια στην "αλλαγή"... Α! μην ξεχάσω, το κυπελλάκι οκ, το καταφέραμε, κανένα πρόβλημα, τσακάλι η μαμά!

47 comments:

AFourla said...

I Lydia einai to pio tharalleo paidaki. To idio kai oi goneis tis. Eiste dream team!

Anonymous said...

Kalispera kia apo mena, xa8ika alla den sas ksexasa, diname ki emeis ton agwna mas.
Soy esteila e-mail dioti den yparxei tropos na se brw kai na soy milisw sxetika me tin diki mas katastasi.
An mporeis mia apo aytes tis meres pare me ena tilefwno, soy exw dwsei to kinito moy, alla den exw ena diko soy tilefwno, na milisoyme.

Kapoia pragmata den legontai me mail, kai mynimata.

Klai dynami se oli tin oikogeneia, kali synexeia ston agwna sas kai 8a proseyxomai gia to Lydiaki poy exw mesa stin kardia moy.

Anonymous said...

Αγαπητοί γονείς,

μπορείτε να κοιμάστε ήσυχα τα βράδυα, κάνετε καλά τη δουλειά σας!

Μαζέψτε δυνάμεις τις γιορτές, και νομίζω ότι οι συγκεκριμένες γιορτές είναι ειδικές να ηρεμούν αλλά και για να εμψυχώνουν!

Περιμένουμε νέα σας.

Μια μαμά

tdjm said...

Χριστούγεννα εεεε?
Οκ κανένα πρόβλημα γιατί ήταν καιρός πια να αρχίσουμε να πιστεύουμε στα θαύματα!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Θα συμφωνήσω με tdjm, πως είναι καιρός να ...το δούμε το θαύμα που θέλουμε και ευχόμαστε, να πραγματοποιείται!!!!!

΄Οχι πια τρυπημένα χεράκια, όχι πια άλλος πόνος για το Λυδιάκι ΜΑΣ.

Η Κυρά των Γλάρων

Anonymous said...

Καλησπέρα!Η Λυδία μας είναι γενναίο
κοριτσάκι και στο τέλος θα βγεί νικήτρια!Κουράγιο και υπομονή όλα θα πάνε καλά.Ξέρω πως είναι δύσκολες καταστάσεις αυτές που περνάτε τώρα και θα περάσετε,αλλά ξέρω πως είστε δυνατοί και θα τα καταφέρετε.Στις γιορτές να περάσετε ανέμελα,να διασκεδάσετε,να παίξετε και να τραγουδήσετε τα αγαπημένα σας τραγουδάκια...Οι σκέψεις μας και οι προσευχές μας θα σας αγκαλιάζουν και ο Θεός θα κάνει το θαύμα Του!!Να προσέχετε και σας φιλώ και τους πέντε!!!!!
ΧΑΡΑ.

kwstask said...

Πατερα Ναυτιλε ολα θα πανε καλα.Χαθηκα λιγο γιατι τελευταια εχει πεσει λιγο τρεξιμο στο oikologio.gr Πατερα Ναυτιλε,Μητερα zoe για κανενα λογο μην λυγισετε!Τα αγγελουδια σας και κυριως η Λυδιουλα μας.Ειμαι παντα διπλα σας!Πατερα αν η Λυδιουλα χρειαστει(στο χειρουργειο εννοω)αιμα,ενημερωσε με αμεσως και θα ερθω οσο ποιο συντομα μπορεσω να της δωσω αν και εφοσον μπορω.Τα τηλεφωνα μου τα εχεις,οποτε μην διστασεις στιγμη,οτι ωρα κι αν ειναι(Ακομα και 3 τα χαραματα να ειναι!)τηλεφωνησε μου.Ελευθερα!

Anonymous said...

Ola 8a pane kala!Ola omws!=)
Giwta - 8essalonikh

Anonymous said...

Ευχομαι μεσα απο την καρδια μου, να γινει το θαυμα των Χριστουγέννων.. Καλη δυναμη σας ευχομαι κ θα προσευχομαι για ολους σας.. Φιλικα Γαβριελλα

Anonymous said...

Εύχομαι μέσα απο τα βάθη της καρδιάς μου να πάνε όλα ανέλπιστα καλά

cinderella said...

Τσακάλι η Λυδία!! :)
φιλιά πολλά στο τυγράκι!!

Anonymous said...

ΘΑ ΖΗΣΕΙ!

Anonymous said...

ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΖΩΗΣ!
ΘΑ ΤΗΝ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ, Η ΖΩΗ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ.
ΑΦΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ ΑΣ ΤΟΝ ΝΙΚΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!
ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΖΗΣΕΙ!
Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΡΟΣΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ!
ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΣΑΣ,ΕΙΣΑΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ!
ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
VANGELIS 22

Anonymous said...

Η ΛΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΟΛΩΝ ΜΑΣ!
Η ΖΩΗ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΑΚΡΥ ΜΕ ΕΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ!
Η ΛΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΡΗ ΜΑΣ!!
VANGELIS 22

Anonymous said...

Η Λυδία και εσείς μας δίνετε ελπίδα... Είστε τόσο δυνατοι!
Όλα θα πάνε καλά, υπομονή..
Και εύχομαι πανεμορφα, ζεστά, οικογενειακα Χριστούγεννα!!!

elafini said...

κουράγιο...και δείτε πόσοι άνθρωποι θα σας σκέφτονται τις γιορτές και θα εύχονται όλα να πηγαίνουν καλα...

Anonymous said...

Διάβασα όλο το μπλογκ. Καλή δύναμη γονείς, να είστε περήφανοι για τα παιδιά σας και για όσα έχετε κάνει γι' αυτά μέχρι τώρα. ΠΙΣΤΕΥΩ οτι το θαύμα θα γίνει. Βάλτε τα δυνατά σας και συνεχίστε τη μάχη. Έχετε όλων μας τις προσευχές και την συμπαράσταση.

Anonymous said...

Σας εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου αυτά τα Χριστούγεννα να είναι τα καλύτερα και ομορφότερα για εσάς ...κι ας μη πάτε ταξίδι...ας γίνει μόνο ένα θαυμα όπως λέει και η/ο tdjm....για την Λυδία...

Anonymous said...

ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΚΟ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΕΙ, ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.
ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΖΕΣΤΑ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Maria Mikro Analogo said...

Εδώ είμαστε παιδιά, και τα Χριστούγεννα θα ανταλλάξουμε ζεστές, γλυκές ευχές και το Λυδιάκι μας θα ανοίγει τα δώρα της κάτω από το Χριστουγεννιάτικό σας δέντρο :-)

Anonymous said...

Το παιδί θα το καμαρώσετε όπως επιθυμείτε..Είναι ένα αστεράκι.. Δουλεύω σε νοσοκομείο,και μάλιστα στο τμήμα με παιδικές λευχαιμίες, και έχουν δει τόσα θαύματα τα μάτια μου,που πλέον λέμε οτι υπάρχει ένα αστεράκι πάνω απο κάθε παιδάκι :-)

Anonymous said...

Σκέφτομαι τι περίεργη που είναι η ζωή... έπρεπε να δίνει η Λυδία τη μάχη της για να σας "γνωρίσουμε" ως οικογένεια. Είστε σπουδαία ομάδα.
Καλή δύναμη! Η ευχή μου θα ενωθεί με όλες τις άλλες, για να έρθουν ανέφελες μέρες. Φιλιά στη Λυδία και μια αγκαλιά σε όλους σας!

seizeTHEsky said...

Πραγματικά και αληθινά, εύχομαι ότι το καλύτερο από καρδιάς. Στέλνω έναν Αισιόδοξο Χαιρετισμό.

Ιμμαήλ said...

Καλησπέρα απο ένα μελισσάκι που έχει χάσει δυο δικούς του απο καρκίνο και νιώθει ως τα βάθη της ψυχούλας του τον πόνο και την αγωνία σας.Εύχομαι η μικρούλα σας να νικήσει αυτόν τον εφιάλτη και να προχωρήσει θριαμβευτής στην ζωή της.Αν χρειαστείτε βοήθεια,μη διστάσετε να με φωνάξετε.Σε κάποιο λουλούδι εδώ κοντά θα είμαι και θα έρθω αμέσως.Φιλάκια στο μπεμπάκι.

fevis said...

Αανκάλυψα το blog σας σήμερα, τυχαία.. Και το διάβασα όλο, μονορούφι. Ξέρω πως τα λόγια είναι λίγα μπροστά σε όσα περνάτε αλλά θέλω να σας πω μέσα από την καρδιά μου πως πρέπει να είστε περήφανοι για το υπέροχο, δυνατό παιδάκι σας που εύχομαι να βγεί νικήτρια σε αυτόν τον δύσκολο και άδικο αγώνα... Όσο για σας, τι να πω... Σας θαυμάζω πραγματικά για την δύναμη, για την αξιοπρέπεια και για τον τρόπο με τον οποίο το αντιμετωπίζετε όλο αυτό... Και σας ευχαριστώ που μας κάνεατε την τιμή να το νοιραστείτε μαζί μας και να μας δώσετε μεγάλα μαθήματα ζωής... Η σκέψη μου θα είναι κοντά σας από εδώ και μπρός.. Σας εύχομαι να πάνε όλα όσο καλύτερα γίνεται...Εύη Φέτση.

Haris said...

Σας ευχαριστώ και καλή συνέχεια μέσα απ' την καρδιά μου σας εύχομαι.

Anonymous said...

Εύχομαι απο τα βάθη της καρδιάς μου, να πάνε ΟΛΑ καλά.
Και να είστε σίγουροι ότι θα πάνε.
Πολλές θετικές σκέψεις είναι στραμμένες στη μικρή Λυδία.
Ευχές και αισιοδοξία λοιπόν για τα Χριστούγεννα, με πολύ αγάπη, απ΄ όλους εμάς στη μικρή κούκλα.
Με εκτίμηση,
Δημήτρης :)

BLUEPRINTS said...

έτσι παιδιά, παλέψτε το και θα βγείτε νικητές, αν μετράει για σας η κάθε θετική μας σκέψη προσθέστε άλλη μιά τότε

Anonymous said...

Αφού η οικογένεια θα κάνει ευτυχισμένες γιορτές, λέω να βάλω την στολή του Αϊ Βασίλη - που μου πάει κιόλας-και να φέρω δεκάδες δώρα από όλους μας στα 3 υπέροχα πιτσιρίκια σας.
Επίσης μπαμπά σε παρακαλώ, σε κάθε κακό τσιμπηματάκι στα μικρά χεράκια και από ένα φίλι για να γίνει γρήγορα καλά το κοριτσάκι μας

dark_sunshine said...

Καλησπέρα σε όλη την οικογένεια, ήθελα απλά να σας πω: "Σας ευχαριστώ που υπάρχετε!" Μου μάθατε πολλά, μου δώσατε δύναμη και κουράγιο. Έχετε γίνει κομμάτι της ζωής μου και μέσα από την καρδιά μου θέλω να σας ευχηθώ ενώνοντας τις δυνάμεις σας να είστε οι νικητές!!!
Φιλιά σε όλα τα ζουζούνια σας.

butterfly said...

Και πολύ καλά κάνατε! Εδώ έχετε στολίσει το Χριστουγεννιάτικο δέντρο σας από τις αρχές του μήνα, να μην το ευχαριστηθείτε; :) Να συγκεντρωθείτε λοιπόν στις γιορτές στα παιχνίδια, τη διασκέδαση, τα δώρα και τα μελομακάρονα και τα δύσκολα να τα αφήσετε για τη συνέχεια...

Καλή σας μέρα και καλό σας Σαββατοκύριακο!

dokisisofi said...

ta antiepiliptika exoun pragmati epiptoseis sta aimopetalia kai sto sikoti. Afton ton mina frontiste to paidi na trefetai me tis aparaitites zoikes proteines pou tha domisoun me ta aminoksea neous istous kai tha anevasoun ton sidiro sto paidi.
signomi pou paristano kai ton eidimona ..
efxomai ola na pane katefxin..

alienlover said...

σας διαβάζω εδώ και καιρό, και σπάνια έχω το κουράγιο να σχολιάσω κάτι πάνω στον αγώνα που κάνει ηοικογένεια σας. Αποκαλύπτομαι μπροστά σε τέτοιες καταστάσεις και η δύναμη σας είναι σπάνια. Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι κουράγιο και δύναμη σε σας και το αγγελούδι σας.Όλα να πάνε κατ'ευχήν

Anonymous said...

Καλή δύναμη για το νέο γύρο.Έχει ο Θεός!Έχουμε πίστη.ο Θεός μαζί σας!

Equilibrium said...

Η Λυδία πολεμά με τον καρκίνο κι εκείνος μέρα με τη μέρα χάνει κάθε μάχη. Κι ο πόλεμος δικός σας είναι, θα το δείτε...

iLiAs said...

Αστείρευτο κουράγιο και δύναμη η Λυδία και οι δικοί της.
Τις καλύτερες ευχές μου.
Καλή βδομαδα.

Anonymous said...

Καλή βδομάδα και από μένα.
Η πρώτη μου δουλειά κάθε πρωί είναι να μαθαίνω νέα σας. Έχετε γίνει αλήθεια μέλη της παρέας μας, και αναζητούμε με ανυπομονησία τα καλά σας νέα.....Ελπίζω η Λυδία να συνήλθε από την ταλαιπωρία της προηγούμενης βδομάδας, συνέχεια την έχω στο μυαλό μου αλλά είμαι αισιόδοξη ότι όλα θα περάσουν και θα ξεχαστούν σύντομα. Πολλά πολλά φιλάκια να δώσετε στα αγγελούδια σας αλλά το μεγαλύτερο στη Λυδιούλα.
Όλη μέρα χθες που στολίζαμε το δέντρο με τα παιδιά μου (28 και 24 χρονών)μιλούσαμε για σας και σας μελετούσαμε......
Όλα θα πάνε καλά, δεν μπορεί να γίνει και αλλιώς!!!!Όλοι μας στέλνουμε τις καλύτερες ευχές....


Όλγα

anamella said...

Καλησπέρα και καλή βδομάδα.
Είμαι καινούργια στο χώρο και ψάχνοντας σας διάβασα.
Είσαστε μια όμορφη οικογένεια με δύο στηρίγματα ακούνητα!!!
Την μαμά και τον μπαμπά.
Μην απογοητεύεστε θα πάνε όλα καλά
είμαι κι εγώ μαζί σας...
Λυδία πάνω του μην τον αφήνεις να πάρει ανάσα.... θα τον νικήσεις!!!
Είσαι δυνατή απ' ότι φαίνετα!!!
Δεν εύχομαι απο τώρα καλές γιορτές
γιατι θα τα ξανά πούμε σύντομα.

Καλό βράδυ μ΄ένα αγγελικό χάδι
για την Λυδία!!

marilia said...

Στυλιανού σήμερα... Προσέχει τα μικρά παιδάκια. Φέρω και το όνομά του, οπότε σήμερα, μπορώ να του ζητήσω για χάρη να προσέχει λίγο περισσότερο το Λυδιάκι, δεν μπορώ; Ε, το ζητάω!

Greca said...

ααα τσακάλι και Η Λυδία! 9 μπουκαλάκια και το κυπελλάκι! αστεράκι!
φιλάκια σε όλη τη φαμίλια ναι?
αλλά πιο πολλά ξέρεις εσύ... σε σένα κοριτσάκι μας! σε σένα!
ειρήνη (η άλλη)

Anonymous said...

Δεν ξέρω τι να γράψω, ειλικρινά δεν ξέρω ποιος δίνει κουράγιο σε ποιον μέσα από το συγκλονιστικό σας ημερολόγιο.
Το βέβαιο είναι ότι από σήμερα που σας βρήκα θα είστε πάντα στις σκέψεις μου. Και θα είστε εσείς ακριβώς που θα τις κάνετε να είναι πάντα θετικές!
Δε θέλω να πω τίποτα άλλο τώρα, δεν μπορώ είναι η σωστή διατύπωση.
είμαστε όλοι δίπλα σας

Anonymous said...

Eίστε απίστευτοι, είστε ήρωες, είστε γονείς - θαύμα. Δεν υπάρχουν λέξεις που θα μπορούσαν να εξηγήσουν αυτό πο υκάνετε, λέξεις που υπάρχουν απλώς το υποβιβάζουν. Καλή δύναμη, κουράγιο!!! Κι εγώ σήμερα σας "βρήκα", αλλά θα είμαι τακτικός. Όλα να πάνε καλά!

Φωτούλα Τζιώντζου said...

όχι μόνο τη μαμά όλοι σας είστε τσακάλια :))))
Καλή μέρα να έχετε

BUTTERFLY said...

Τι να πει κανεις μπροστα στο θαυμα της αγαπης, της θελησης; Σημερα επεσα πανω στο μπλογκ σας και κολλησα, οχι μονο γιατι μιλαει για ενα παιδι που υποφερει απο καρκινο, αλλα για τον απλο και ανθρωπινο τροπο που δινεις το προβλημα σου και για την τιμη που μας κανεις να μοιραζεσαι τις εμπειριες σου, τις σκεψεις σου και τα συναισθηματα σου μαζι μας! Λενε οτι η θετικη ενεργεια ειναι πολυ σημαντικη σε καθε μαχη, οποτε με τοσες καρδιες να στελνουν θετικες σκεψεις και αγαπη στη Λυδια, ολο και κατι μπορει να γινει. Παντως, ανεξαρτητα απο το αποτελεσμα, αυτο που μετραει ειναι να μπορεις κοιταζοντας πισω να ξερεις οτι εξαντλησες καθε πιθανοτητα, καθε μεσο, εκανες τα παντα. Ειναι δυνατη η μικρη και εχει θεληση να ζησει! Ευχομαι πραγματικα να πανε ολα καλα! Και σκεφτομαι ποσο δεδομενα εχουμε καποια πραγματα, ποσο ευκολα ξεχναμε να ζουμε την καθε στιγμη σαν να ειναι η τελευταια, να δειχνουμε την αγαπη μας και να βρισκουμε την ευτυχια στα απλα, στα καθημερινα, σε οσα πολλες φορες θεωρουμε ρουτινα...μας δινεις μαθηματα εσυ καιη κορη σου και τα αλλα δυο αγγελουδια και η γυναικα σου. Μην αφησετε αυτη την ιστορια να σας διαλυσει, ενωμενοι εχετε πολυ περισσοτερες πιθανοτητες. Εγω απο τη μερια μου, σου αφηνω το μπλογκ μου και το μεηλ μου και ο,τι χρειαστει θα χαρω παρα πολυ να βοηθησω!(butterfly-butterflysworld.blogspot.com) Στο λεω μεσα απο την καρδια μου, θα ειναι χαρα μου αν μπορω να κανω κατι! Καλη δυναμη! Θα τα ξαναπουμε...

Meropi said...

Αγαπητοί μου γονείς,
σας εύχομαι με όλη μου την ψυχή καλή δύναμη να αντιμετωπίζετε αυτά που η ζωή σας έφερε. Βλέπω όμως ότι την έχετε τη δύναμη. Σας θαυμάζω και θεωρώ ότι αυτά που απασχολούν εμένα σαν μάνα είναι μικρά και ασήμαντα. ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ και φιλιά στα αγγελούδια σας (και στην όμορφη Λυδία πιο πολλά).

ΕΛΠΙΔΑ said...

ΜΕΝΩ ΣΤΗ ΚΕΡΚΥΡΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ
Η ΛΥΔΙΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΣΑΣ ΘΑΥΜΑΖΩ .ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΗ ΠΡΙΓΚΙΠΗΣΑ ΣΑΣ ΥΓΕΣΤΑΤΗ .ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ

Roadartist said...

Πολλές οικογένειες ζούνε το ίδιο ζόρι. Και συνεχώς αυξάνονται. Να είστε δυνατοί..Όλα ειναι ΔΥΝΑΤΑ σε αυτή τη παλιοζωή :)) ΦΙΛΙΑ ΓΙΟΡΤΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ :)